20150329

29 березня






















про сніг
і ось я знову пишу. мені так сьогодні захотілось, бо випав сніг і я подумала що треба робити то, шо хочеться — сніг же робить. 

про новини
я не дуже слідкую за оновленнями, за новинами, мені здається шо все найважливіше до мене донесеться ітак.

про знаки
я приймаю за істину якісь такі абстрактні речі, які виринають навколо мене у вигляді знаків -- 
знаків, як мені здаються знаками. якісь птахи, які літають парами, якісь хмари особливої форми, якісь дивні звуки і написи на стінах. все це для мене — істина. не інакше.

про терпіння
я часто думаю, як ви терпите цю всю мене, як цю всю мене взагалі можна витерпіти, я не знаю як ви це дєлаєте, але дякую.

про шось
я вірю в те, шо зі мною станеться ШОСЬ прекрасне. ось шойно дзвонив телефон, якийсь невідомий номер - я дивлюсь на цифри, і вони видаються мені прекрасними, оці всі четвірки і двійки, оці всі сімки і особиво вісімки здаються мені прекрасними, і я не знаю, чи це саме те ШОСЬ, але сподіваюсь, що так, і сподіваюсь, що ні.  

Немає коментарів:

Дописати коментар

таваріщь, прокомінтіруй!